Govoreći o stanju željeznica, zastupnik Davor Vlaović pitao je ministra prometa Olega Butkovića kojom dinamikom će ići obnova pruge prema Slavoniji. Upitao je još i zašto Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i HŽ infrastruktura ne bi bili partner ‘Đuri Đakoviću’ te tako “zaposlili kapacitete i spasili radna mjesta u Slavonskom Brodu”.
Vlaović: Željeznice u Hrvatskoj značajno zaostaju za europskim prosjekom
Vlaović je rekao kako je željeznički sustav krvotok europskog gospodarstva i mobilnosti ljudi i robe.
“Željeznice u Hrvatskoj značajno zaostaju za europskim prosjekom. Kasni provedba projekata za koje su odobrena sredstva iz EU. Zašto ti projekti kasne? Dobar dio krivnje za ta kašnjenja je u kompliciranoj birokraciji”, rekao je Vlaović te dodao kako pozdravlja ulaganja u željeznicu na području Slavonije.
Upozorio je i na opasnosti loše održavanih pružnih prijelaza te rekao kako treba usmjeriti posebnu pažnju na njihovo održavanje s ciljem prevencija prometnih nesreća.
Lenart: Vozni red je svake godine sve duži za istu relaciju
Zastupnik Željko Lenart je upozorio kako je stanje na željeznicama katastrofalno.
“Problem je u održavanju pruga, pružnim prijelazima, u sigurnosti i nedostatku radnika. Vozni red je svake godine sve duži za istu relaciju, tonemo sve dublje.”
Lenart je rekao kako ne možemo kriviti Domovinski rat za stanje u željeznicama.
“Kriva je neodgovornost Hrvatskih željeznica. Trebamo krenuti naprijed, ne čekajmo Europsku uniju da nam sagradi pruge, pruge na kraju ostaju Hrvatskoj. Prije 30-tak godina je na relaciji Kutina – Zagreb vožnja vlakom trajala 53 minute, a danas treba 1 sat i 27 minuta“, rekao je zastupnik Lenart te zamolio ministra da se zauzme da se stanje sa željeznicama poboljša.